May 26, 2009

Roti Nan & Ayam Tandoori Pak Putra

Seperti tajuk diatas, kali ini saya ingin berkongsi mengenai restoran Pak Putra yang begitu terkenal dengan keenakkan roti nan dan ayam tandoorinya.

Walaupun makan tersebut bukanlah makan yang berasal dari negeri Melaka, saya cadangkan supaya anda mencubanya. Disini saya boleh katakan ianya adalah yang terbaik yang pernah saya cuba.

Restoran Pak Putra terletak di Kota Laksamana dan beroperasi pada jam 5.30pm - 1.00am setiap hari kecuali hari Isnin.

*akan dikemas kini kemudian




chicken tandoori

mutton roganjosh

cheese nan

chesee nan & mutton roganjosh

4 comments:

xookx said...

bayang sapa belakang mamak tu jak?

Manager Kemat Hasan said...

bayang aku daa...hahaha

mizmaleya said...

suami, mau lagi makan sana. jangan makan sehingga saya belum ke sana. i want mutton cross the road itu okeh. hahahaha

Manager Kemat Hasan said...

hahahaa...ok2. saya tunggu kamu.

Post a Comment